سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین دکتر عمل ابدومینوپلاستی در تهران

عمل جراحی زیبایی شکم یا لیفت شکم (ابدومینوپلاستی)

هزینه عمل پیکرتراشی در تهران

 


عمل جراحی شکم یا لیفت شکم چیست؟ 
این عمل جراحی زیبایی که با نام ابدومینوپلاستی نیز شناخته می‌شود، یک روش جراحی برای کاهش چربی در ناحیه شکم بوده که موجب میشود  ظاهر شکم بصورت چشمگیری زیبا شود. در این روش بهترین دکتر عمل ابدومینوپلاستی در تهران، با از بین رفتن چربی اضافی و جمع نمودن پوست شکم،  می توان به ظاهری متناسب، کشیده، صاف، و جوانتر دست یافت، علاوه بر آن  این عمل جراحی می‌تواند علائم افتادگی شکم را نیز بهبود ببخشد.

این عمل برای چه اشخاصی مناسب است؟
به گفته بهترین دکتر عمل ابدومینوپلاستی در تهران برای کسانی مناسب است که به دلیل عوامل مختلفی مانند چاقی، بارداری و تغییرات قابل توجه در وزن، میزان تراکم و فرم طبیعی پوست شکم را از دست داده‌اند.


نحوه انجام جراحی چگونه است؟ 
نحوه انجام جراحی لیفت شکم متفاوت است و بستگی به صلاحدید پزشک و شرایط و ویژگی‌های بدنی هر بیمار دارد. در یک روش معمول، جراح یک برش  طولی در شکم ایجاد نموده، سپس چربی اضافی را از ناحیه شکم جدا نموده، طوری که عضلات شکم بصورت مناسب قرار  گیرند. پس از آن پوست شکم بصورت بسیار دقیق  بازسازی می‌شود.


هزینه عمل جراحی زیبایی شکم در ایران و خارج کشور چقدر است؟
هزینه عمل جراحی زیبابی شکم در ایران متغیر است و بستگی به محل انجام عمل جراحی، تخصص پزشک، تیم جراحی، تجهیزات مورد استفاده و سطح جراحی بیمارستان دارد، و این هزینه ها به شدت متغیر هستند، بهتر است قبل از تصمیم‌گیری در مورد عمل جراحی با پزشک حاذق و متبحر مشورت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.
در خارج از کشور، هزینه های عمل زیبائی شکم نسبت به ایران بسیار بالاتر می باشد و بستگی به عوامل مختلفی مانند کشوری که در آنجا عمل جراحی انجام می شود، تجربه و مهارت جراح، پروتزها و مواد استفاده شده و میزان تغییرات مورد نیاز برای زیباجو دارد. برای مثال، در کشورهای آمریکا و اروپا هزینه های جراحی زیبائی شکم ممکن است بین 5,000 تا 20,000 دلار باشد. در کشورهای دیگر نیز قیمت ها ممکن است متفاوت باشد. علاوه بر هزینه های اولیه عمل، هزینه های پس از عمل نظیر خدمات مراقبت پس از جراحی و داروها نیز باید در نظر گرفته شود.

هزینه عمل جراحی شکم یا لیفت شکم به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله: 1. محل انجام عمل: هزینه‌ها بین کشورها و شهرها متفاوت است. عموماً در کشورهای توسعه یافته، هزینه‌ها بیشتر هستند. 2. تجربه و مهارت جراح: جراحان با تجربه و مهارت بالاتر معمولاً هزینه‌های بیشتری دارند. 3. مرکز جراحی: مراکز جراحی مختلف هزینه‌های متفاوتی دارند. مراکز بزرگتر و مجهزتر معمولاً هزینه‌های بیشتری دارند. 4. مدت زمان عمل: عمل‌های بلندمدت و پیچیده معمولاً هزینه‌های بیشتری دارند. 5. هزینه‌های جانبی: هزینه‌هایی مانند مشاوره‌ها قبل از عمل، آزمایش‌ها، بستری در بیمارستان و داروها نیز باید در نظر گرفته شوند.

 

با توجه به این عوامل، هزینه عمل جراحی شکم یا لیفت شکم (قیمت جراحی ابدومینوپلاستی در تهران) در سال 1402 در کلینیک زیبایی پارسیان، ممکن است بین 50 تا 60 میلیون توماندباشد.

البته، این تخمینی است و برای اطلاعات دقیق‌تر  هزینه عمل ابدومینوپلاستی باید با یک جراح متخصص مشورت کنید